Mereka kawan saya

Thursday, March 10, 2011

BLOG AKU CANTIK, ADE AKU KISAH??


aku baru je follow blogger ni (tekan sini k)
then terus baca entry ni..
BLOG AKU CANTIK, ADE AKU KISAH??
de contest segmen la pulak..
dari blogger ni (tekan sini lagi)
gatal tangan trus nak join this segmen..


klik sini sapa-sapa nak join k.. jom join!!!

ok..
aku ase blog ak cantik..
sebab aku pkai leeloublog punya templates..
korang try usha..lawakan blog aku..
nak wat mcm mn..
sapa lagi nak puji kalau bukan tuan punya blog sendiri kan..
hahahahhaha..
then blog aku xde la banyak ngat widget-widget..
tak banyak ker??
tak kan..

jadi..
tak kisah la kalau de org tak suka..
sebab..
semua orang de citarasa masing-masing..
janji korang happy dengan pe yang korang buat..
chill.. peace no war...



No comments:

Post a Comment