Mereka kawan saya

Friday, July 29, 2011

Kawan tolong senyum dan kamu akan jadi..

Assalammualaikum dan salam 1 blogger,

Hye kamu di sana?? Ye..ye kamu.. Kamu sihat?? Wah senyum, Alhamdulillah kamu sihat.. Saya rasa bahagia.. Semoga kamu sentiasa sihat dan sentiasa tersenyum.. Senyuman kamu sungguh chantek.. Boley pinjam??

Jom motivate diri sendiri.. Ada 10 tip untuk kamu hari ni.. Jangan tarik muka masam..Senyum..
 
1st of all : Bila bangun pagi, jangan lupa senyum..Semangatkan hari ini. Janji dengan diri sendiri untuk jadikan hari ini lebih baik dari semalam. Insya' Allah

 
2nd: Jangan sombong, muhasabah diri selalu.. Selalu letakkan diri sendiri di tempat orang lain.. Selalu ingat diri sendiri, bagaimana kita ingin dilayan sebegitu juga orang lain ingin dilayan..

 
3rd: Stop worrying about others, respect urself, keep ur mind on ur goal, and always do for urself, family, friends and dont forget Allah.. ;) 

4th: Jangan lupa untuk bermimpi..Bila ada mimpi baru kita ada kuasa untuk memajukan diri sendiri

 
5th: Memang semua yang berlaku kadang-kadang tak adil..Selalu juga kita pertikaikan, tapi percaya la, setiap yang salah akan betul, setiap yang rosak akan baik.. Berprasangka baik la kita dengan takdir..

Aik kata de 10 tip..Tak ngeti ngira dah kot mak cik ni.. Occay semua..Buat post kali ni Anny post 5 tip dulu..Tunggu next post ok.. Apa-apa pun  jangan lupa senyum occay.. Kamu chantek and makin manis a.k.a makin ensem kalau senyum..

Love u all, sharing is caring.. ;)

P/S: Alhamdulillah rezeki makin baik..Petronas offer Anny keje..Doakan Anny dapat buat yang terbaik, dan mampu harumkan nama UUM.. Amin..

3 comments:

  1. nice...
    Where did u get those sentences?..
    BTW, salam perkenalan..
    Kita support blogger baru:)

    Entry PERASAN: Rambut U macam Sano lah!

    ReplyDelete
  2. puteri katek: kamu senyum mintak 2 hengget..

    mar:most thanks n slm perkenalan.. which sentences?? jemput singgah selalu yer..

    ReplyDelete