Mereka kawan saya

Thursday, May 19, 2011

Saya dah merdeka: merdeka ke??

Assalammualaikum dan salam 1 blogger,

Alhamdulillah, tepat jam 11.30 pagi tadi, Anny dah berjaya menamatkan segala kesengsaraan proses menuntut ilmu..Paper last tadi, paper Transport Information System..paper yang agak tough jugak buat Anny, coz i really hate to study bout all this damn system..Macam nak gila belaja n pahamkan system-system yang dok ada dalam industri logistics.. Mencik-mencik ngan teknology..hahahhahaha..(perempuan ni tak sedar kalau xde technology xde la ko berblog ni ha?)

Suppose hari ni anny akan cerita benda-benda yang happy rite, tapi Anny nak cerita something yang Anny sedih sangat..Last-last sem ni jumpa dengan manusia yang manusia kejam..jumpa dengan manusia yang Anny tak tau nak labelkan sebagai apa..i'm wonder what happen to her???

Kenapa ko buat macam tu??Nak berjaya sorang-sorang ker??Atau ko rasa kalau tanpa tips dari ko pun aku tetap boleh jawab soklan periksa??kenapa ko sanggup buat kat aku macam tu??aku pernah abaikan kau dalam soal belajar??nyatakan bukti aku abaikan ko..aku de manusia yang boleh buktikan aku bukan manusia yang kedekut ilmu..aku tak nak ungkit pe yang aku kongsi dengan ko selama aku kawan ngan ko..aku bagi ko masa renungkan balik semuanya..

Mujur dah habis, coz Anny manusia yang tak boleh kecik hati..bila Anny kecik hati..orang yang wat Anny kecik hati tu Anny nampak kecik besar kecik besar jer..kang tak pasal-pasal tersembur angin..terkeluar bunyi yang pedas-pedas dari mulut Anny..hilang dah sopan ayu manusia ni..

Occay cukup ngan cerita manusia tak tau di untung tu..(kejam bunyi nyer) tadi petang En Adam dah post result kat mukabuku..bagitau 4 orang student dapat A solid and 10 orang dapat A- .. terpikir Anny kat kategori mana yer?? A ke A-?? giler confidence pompuan ni..tup-tup ko dapat B jer..hahahhaha.. 

Harapan untuk sem ni:

Inventory                       : A-         3.67*3 = 11.01
Research Methology    : A          4.00*3 = 12.00
Seminar Transport        : A-         3.67*3 = 11.01
TIS                                 : B+        3.33*3 =  9.99
                                           Total                                                          = 44.01/12
                                                                                                              = 3.66

Ahhhhhhh..tension..hope En Adam bagi Anny A solid..ley up kan lagi harapan Anny..saya sangat inginkan 1st class honor..sangat dambakannya.. sangat.. sangat.. sangat... Awak-awak semua.. doakan Anny boley??Ini semata impian Anny..bukan my result ok..kalau dapat betul-betul memang indah..tapi selalunya tak dapat pun..berangan jer yang lebih..hahahahhahaha

p/s: Berangan nak dapat pointer macam tu..berangan mat jenin.. :)

2 comments:

  1. wow, tinggi trget tu! gudluck k anny..aku pon hope sem ni dpt trget pointer gak wlaupon susah! haha

    ReplyDelete
  2. @biha: ntah dapat ntah tak..mimpi di siang hari jer yang aku mampu..hahhahaha..ko pun sama k..gudluck.. ;)

    ReplyDelete