Mereka kawan saya

Monday, February 21, 2011

here we go~~PENANG!!!!

This is my second time g penang..my 1st time last year celebrating new year..n now the second time sebab buat keje sekolah..thanks a lot kat En Adam.. klu bukan this final project..tak jejak dah negeri famous nasi kandar tu..hahahahha..

The date for interview session with Alfro Cargo Express Sdn Bhd already set up..we are to busy preparing all the question..sibuk sangat la kan..sampai seminggu tu ak tak kenal makeup..campak terus..terkejar-kejar.. saya last semester..yer..admit it..cepat la masa berlalu..


 gambar: muka busy tengah pk'n soalan..dr kul 8am till kul 1 pm..memang dahsyat..


 gambar: mengkaji report senior-senior..wah hebat..boleh buat macam diorg tak rasa-rasanya??


gambar: ye..ni la uncle Adam yang mampu membuat jantung meter padu saya meningkat..


 gambar: sebelum interview breakfast dulu..kat line clear pekena roti canai telor..yer hanya saya yang bertudung hari itu..hahahahhaha..


 gambar: ya..itu saya..sedang menulis carta organisasi..muka nak educated jer..hahahhaha..pe-pe pun 
thanks a lot to Mr Elango..u r the best person in-charge selama saya belaja menginterview orang..politely n humble..that the point..saya bangga menjadi anak Malaysia..aik..lari p mn lak ni anny..hilang point!!!


gambar: break one hour for lunch time..saya benggang sebab saya makan kena RM7 ri tu..memang nmpk ngat muka aku bukan muka orang penang..kuang hajor..


gambar: ye sy mengaku..saya suka ambik gambar..saya admit saya gila pose...hoi anny pe kes ni???silap..ni la pintu besar pejabat yang saya interview.. nama company ni Alfro Cargo Express Sdn Bhd .. 100% local company yang sedang bergerak maju..




 gambar: berlatar belakangkan salah satu asset this company..mujur sebelum kami balik ada satu truck yang free..tu pun truck ni tengah loading barang..myb nak gerak malam kot..lupa lak saya nak tnya soklan tu..hahahahha 


gambar: setelah kami penat menginterview dari kul 10am till 4.30pm..kami di bawa lak oleh Mr. Elango tuk melawat sekitar dunia pelabuhan cargo penang..this area was control by MASCARGO..terlalu banyak company forwarder kat this area..paling besar ialah DHL that have 2 block..hebat la company international klu pk-pk..tp we need to support local rite..hahahhaha..pndai cakap jer..anny ko layan movie melayu x??ha??pe??movie melayu..sorry der..wa xlayan..x best??support local???pk balik anny...


gambar: before tamat sesi interview semua ni..kami pun de la bwk sikit cenderahati..betul ke ayat aku ni??lantak la..jnji aku paham..korang paham kan??kan..kan...


gambar: ye..ni la pintu masuk n pintu keluar kawasan area MASCARGO..kn tinggal'n IC kat sini..so depa akan bagi kita pass pelawat..each time kereta nak kuar masuk..diorg akn check kereta..bukak bonet kereta..shown that yg kita tak smuggle barang..safety and security dia the best la..


ok..akhir cerita..interview ni mmg sgt best..my group member pun semua ok..everyone working so hard to make this thing happen smoothly..gambate group 8..banyak sungguh yang kami target tuk this company..hope this company will help us to get the best report for this semester..chaiyok!!!chaiyok!!!!

2 comments:

  1. baby..
    tdung kamu sgt2 lawa..
    n mesti pic2 nih semua pkai kamera sye kan..kan2??
    hahahahhaaha
    miss u so much

    ReplyDelete
  2. yer..ini camera awk..
    saya suka mengunakannya..
    terima kasih~~

    ReplyDelete