Mereka kawan saya

Tuesday, November 2, 2010

Aku dan bunga


D saat ku menulis ni, di st sudut d kamar tercintaku, de sejambng bunga yg ckup cantik..cukup buat ht wanita lain terusik..ckup buat roomateku cemburu..tp knp bkn ak yg gembira??bkn htku yg terusik??kenapa perlu bunga??kenapa itu hdiah ulang thun ku?? Normalkah ak sbgai wanita bila ak x gembira melihat bunga itu???

Kamu: cntik sungguh bunga tu..bertuah awk
Saya: tp sy tak suka..membazir..
Kamu: hargaila..penat lelah dia kumpul duit, penat dia menghntar ke awk..
Saya: saya x mntak semua ni..sy rs bersalah pada dia..
Kamu: xpyh pk2..xnak bg kat saya..


Otak ku celaru..ku cium juga bunga tu..kemudian pndg’n ku kosong..mn la ak nak letak bunga ni..dah la bunga btul..nant kan layu jua..dah layu nak wat per??nak buang..adoiyai dia beli mest mhl..membazir tul la..knp x bg kek ker???coklat ker???knyng gak perut ak..dasar x reti bersyukur la ko anny..


Wahai llk,ku ucap’n ribuan terima kasih..belum pernah ku terima sejmbng bunga seperti itu..kau la yg pertama..tp ak bkn wanita pencinta bunga..htku kosong bila melihatnya..htku hiba mengenangkanmu..ak ingin di sygi..tp bukan d cintai..ak msih ingin sendiri..maafkan ak tidak melayanmu..tp itu yg terbaik dr trus melyn perasaanmu..maaf’n ak..maaf’n ak..

No comments:

Post a Comment