Mereka kawan saya

Friday, June 17, 2011

Cerita practicum - Part 3


Assalamualaikum dan salam 1 blogger..

Hai semua..sihat?? Hope u all sihat selalu..Rahmat tuhan melimpah-limpah semoga kita masing-masing merasakannya. Amin. I.Allah kalau kesempatan Anny akan update blog hari-hari. Rindu rasa nak coret-coret kat sini..

Conteng la banyak-banyak pun bukan de orang baca pun..persetankan semua itu.. ohh sungguh jahat bahasa kamu Anny..why i’m writing a blog??because I like to talk and i have a  lot of idea i want to share..de yang nak baca..di persilakan singgah..de yang meluat..ley tekan button pangkah merah kat atas tu occay!!!!!!!

Eh..eh..silap..yang atas tu bukan Anny ok..sila teruskan membaca..pe yang Anny nak kongsi hari ni kawan-kawan???

Jom terjah gambar yang kat bawah ni :

Apa ni?? Ni la pintu masuk ofis Anny kawan-kawan..nak masuk sini kena lalu balai polis aka pintu gerbang polis dan kita perlukan pass untuk lepas dari pintu gerbang tu..macam mana upe pass tu?? Scroll down friends.. 
.
.
.
.
.

Eh-eh mana..xley la kawan-kawan..pic tu xleh nak di upload..untuk keselamatan kawasan KSB..KSB ni kawasan bounded warehouse..nak masuk kena de pass dan mungkin akan ada pihak yang akan menyalah gunakan picture pass tu nant..

Okay,pe yang Anny wat kat sini??Praktikal la kak oi tak kan cari bakal suami kot..kalau betul ada Anny sudi jer..hahahaha..Anny sudah..mana kau nak campak En mok?? Dah-dah jom tengok workstation Anny..

 
Tu dia..ala tomeynyer meja saya..yang kat sipi tu la meja Anny..tapi memang Anny sangat seronok berada kat sini..pe yang wat Anny seronok kat sini??? Jom terjah lagi-lagi gambar kat bawah ni..


Tengok..Anny naik kapal yang tarik rig untuk cari well..pe tu rig?? Rig tu macam radar yang kesan di dasar lautan mana yang ada minyak.. dan dasar yang ada minyak akan di panggil Well.. Nama kapal ni MV KAPAS dan ni adalah kapal towing.. Pe yang ada kat kapal ni?? Segmen terjah bersama mak cik bam.. 


Ni bahagian yang paling penting..bahagian enjin kapal..Kat sini sangat bising dan sangat panas..Kalau tak pakai safety memang pekak la lama-lama dok kat sini..

Yang ni lak cuba teka kawan-kawan..ni la anchor kapal ni..whathefish..bapak besar..kalau tengok live lagi la korang terkezut..memang besar sauh dia, sangat seswai la untuk tahan kapal ni..

Occay..cukup untuk hari ni..nant anny update lagi k..pe facilities yang ada kat PCSB-KSB..sangat seronok kat sini..segala kemudahan dah di sediakan..terserah kita nak or tak tuk guna semua kemudahan tu..Wish me gud luck kawan-kawan tuk my fuel project..sentiasa perlu kalian kawan-kawan.. :)

No comments:

Post a Comment